Problem..

Måste byta signal på alarmet..
Har vaknat i panik varje morgon och får inte av larmet heller, brandlarm.
Pappa va hit i dag med mina hyllor. Då kommer man till det stora problemet.
Vart ska de sitta?
Det har suttigt sånna hyllor här men de passar inte i de gammla hålen i väggen.
Måste jag göra nya och det är inte det lättaste, gipsväggar.
Inte så roligt att ha hål överallt och hur blir det då för den som flyttar in efter mig..
Sen har jag ju motionscykeln, där den står hade jag tänkt ha en hylla för där passar den i de gammla hålen.
Men den sitter förlågt då. Så nu måste jag hitta en annan plats för cykeln.
Kan bara stå där den står i detta rum, ska jag flytta den in i sovrummet måste jag flytta den vita bokhyllan, vart?
förådet? mamma? phuuuu...
Vilka problem jag har. =D
Löser sig antar jag.

Tvättar  å tvättar, ska fråga hyresvärden om vi inte ska skaffa en tvättmaskin som är från 2000-talet..
Har ju sönder kläder för mig, va en skit tröjja dock men tänk om de hade varit ett av mina favvo plagg.









Ska jag ställa cykeln här och flytta hyllan till förådet, behöver inte den om hyllorna kommer upp..



Alla mina syskon =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0