Paraply?

Vart är mitt paraply?
vill inte bli blöt när jag ska gå promenad.
Så det blev inställt, blir bättre när min jacka kommer hem.
Då äre skit samma om jag har paraply eller inte.
Hoppas jag får sova längre i dag än jag fick i går.
Vaknar 13:00 nästan varje dag. Fast jag har klockan på 14:00.
Spelar ingen roll om jag somnar 6-7-8 på morgonen.
Sjukt..
Snart är det helg! En natt kvar! Sen får jag sova med Älsk igen!! <3<3
Det är det värsta när jag jobbar och sover hemma, att inte Älsk är här eller jag där.
Ingen att krama om.
Men veckorna går fort tycker jag.

Malva ska Marina och Henkes andra dotter heta. Gulligt tycker jag.
Fränt att ha ovanliga namn, om nu Malva är ovanligt. känner eller vet då inten som hetter så.
Inte Juelina heller.
Hoppas hon kommer snart och hälsar på! =D





Lilla Juelina när hon va liten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0