Morgon

Alla som har åkt bil och lastbil förbi mig nu på morgonen måste trott
jag är galen, men det är jag inte.
Lite kanske.
Lyssnat på musk nu på morgonen när jag gått runt saltvik, och har gått i takt
med musiken och mimat =D hahaha.
En liten pirruet har man kanske gjort.
Är så härligt med musik, vill bara hoppa och dansa!!
Så härligt att lyssna på In flames på morgonen, metaphor.. Love
Och pink!!
Gaah
Har ni tipps på nå as bra band eller artist så skriv gärna.
Så mycket i huvudet men svårt att komma ihåg.



Regnade när jag började gå så bilderna blev dåliga



Mörkt..


Luktar så gott!



Soptömning i dag


Det vackraste Vansbro komun har, tycker jag



Ljust och nästan hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0