Fastnat

känns som att det står still, har fastnat..
går ju inte att städa denna satans lägenhet!
vill ha nya möbler också, men känns lite som att det inte är
någon ideé..
veför vet jag inte men det känns så.
lika onödigt som att fixa på uteplatsen eller att få upp resten av gardin stängerna...
klockan ser ut att också ha stannat.. byta batterier på den..
borde ladda mina lite också.

önskar ibland att  man levde som de gör i filmer..
ni vet.. först har de jätte roligt sen går det ner och sen en satans avslutning..
livet kanske är en film..
men min har nog ingen film premiär.
sttår nog i en hylla, folk lyfter upp den kikar lite sen ställer tillbaka..
en som någon hittar efter 100 år och tänker.. "hum, ja jag har ju inget annat för mig så..."
en B film helt enkelt..

eller är det en dröm man lever..
ibland vill man inte vakna upp. men offta så vill man det och det inte går.
jaja.. ska sluta gnälla..

ska väl diska innan jobbet.
det är mitt liv det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0