Usch...

varit ute och promenerat med mamma i dag.
vi skulle till mormor och permanenta hennes hår.
mormor visste inte att jag skulle med, så när vi var
på OK så ringde mormor mig och frågade om jag
ville ha några fotöljer till lägenheter, små pratade lite också.
När vi kom fram till mormor & morfar så vart mormor aldeles förvånad
när hon såg mig och började skatta. tyckte jag var kul, skönt att se att
hon blev så glad med.
pratade, drack kaffe och rullade hår. vart lite långtråkigt efter ett tag, men bar lite.
Tipps av mormor är alltid bra, och ifrån morfar. OCH farfar.
Påvägen hem var allt som vanlig.
men så fort jag la mig i sängen började jag må as dåligt.
trodde jag skulle spy, känns även så nu. mår inte bra alls.
skakade i hela kroppen i minst en timma.
ringde och sjukanmälde mig, vilket jag hatar att göra.
får en sån ångest efter åt.
Mamma sa att jag såg ut som ett spöke * överdrivet tror jag.
men fick höra av syrran nu att hon tyckte jag var blek när jag jag var in på
förmiddagen, då jag inte kännde något.
Mådde illa i går kväll på jobbet och trodde jag skulle svimma en vända.
men tror dock det berodde på att jag klämde min tumme.
jaja vem vet..
blir en lång natt att ligga och vänta på att spy, får även ångest när jag gör det.
mycket jag får ångest för, får vi sluta med.
ska jag vila lite och ta det lugnt..

bye!

huittade några bilder ifrån kanalkampen.


¤ De tre amigos, redo för äventyr



¤ Glider omkring lite, vi fick nästan inget vatten i båten




¤ Ser ut som att lee är less på mitt latande och vill dänga till mig..



¤ Halvvägs tror jag, korv i magen är ett måste. dumpade alla saker i bilen bakom och skyndade till mål, kallt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0