Sömn

När jag nu kan sova så får jag inte sova, men sover ändå. =D
Skulle bara sova 4 timmar i dag eftersom jag jobbar kväll. annars kommer jag
inte kunna somna i natt..
Men när man ska sova så lite DÅ passar det sig för de andra som är här att
hålla sig undan och vara tyst. vart 8 timmar istället för 4.. :/
Får se om jag kan sova i natt. hoppas det.

pappa plingade på dörren i går, va inte beredd på det.. hehe :D:D
vart lite förvånad när jag träffade andreas i går.
rösten stämde inte överens med hur han såg ut, skumt..
men man har iaf ett ansikte nu på personen man ringer till.
skönt de.

Sen blir det att åka till äppllelebo som eddieman brukade säga när han var liten. =D
Åker någon gång efter jobbet =D

Nej ska jag klä på mig och se vad mamma har planerat att äta..


Bye

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag saknar hans små egna ord som smörva(smörgås), kuttava(hockey) och när han kallade mig pie. Usch dom växer upp så fort!

2010-05-07 @ 22:37:54
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0