Planering och slösning

ja ca 4 timmar i dag då...:/
måste försöka komma på något. ska hålla mig vaken nu och efter
jobbet blir det att färsäka på en gång att lägga sig..
lägger ju mig strax efter sex annars men de går inte iaf..
i dag somnade jag efter 11 och vaknade strax innan 3.
missade jag ju sjukstugan på jobbet jag planerade att besöka.
för just sömnen och mina blåmärken som kommer så lätt.
blir väl att ringa bäcka men de kommer inte göra något i alla fall.
Vi får se hur det går med det.
håller på att kolla kläder som jag tänkte beställa.
men tar det till helgen då jag har katalogen, kommer inte ihåg allt jag funderade på att köpa.
såg ett par harems byxer, jag som varit helt emot de, men de såg inte ut som långkallingar i alla fall.
marknad i helgen, undra om man ska åka. köper iag aldrig något.
känns nästan bara som skräp.. men men vet aldrig.
är ju fullt med jobb i helgen.

ta sig något att äta tror jag, men är inte sugen på något.. :/

Bye folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0