Mr. Golv

Snacka om att jag har sovigt denna helg, visst fredags natten sov
jag typ inget, eftersom jag sovigt hela dagen. men det gick över med
en liten powernap på lördag kväll..
någelunda fint väder har det varit i helgen i alla fall.
suttigt ute på lars veranda och njutigt, försökt förstå vad som satt uppspikat på väggen.
tog et tag att fatta vad de va, bävern. =)
Sovigt som en gud har har. =D mysigt när man har någon bredvid sig.

Igår efter jobbet var jag så trött, ville inte sova men tillslut somnade jag.
vaknade halv 5 en kort stund, vet inte varför.. =S
Men sen vaknade jag strax innan 8, av att det surrade någon stanns..
Trodde det var grannen ovanför som åkte rullskridskor eller något.
Var fortfarande trött så ajg försökte ignorera det.
men det vart högre och högre och mer irriterande.
tog mina öronproppar, tur man har sånna. Inte fan funkade det heller.
Gick upp för att kolla om det var mamma som dusha eller något.
låter i vatten rören nu förtiden.
Då ser jag, en bil... Mr golv.
De håller på bredvid och slipar eller polerar, fy fan vad jag va förbannad!!
Ville ju sova ut i dag!!!! :I
Får väl bli en powernap senare antar jag.

Ska nog in till sysster och å mig en kaffe.
skulle nog göra susen tror jag.

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0