Juelina och trasiga fingrar

Hela lördagen gick så fort!
Från 12 till 7 tiden på kvällen var jag hemma hos lena
och hälsade på, marina och henke var där med lilla juelina.
ÅÅÅH så söt hon är, helt underbart sööt.. godis!! =D
längtar tills de kommer igen, få se om hon blivigt större då med.
Jobbade över 45 min i dag, 3 pallar pajer vart fel märkta, eller ja
man såg inte vilket datum de va packade.
va bara att riva upp alla kartonger och lådor och packa om..
mina fringarar är en aning trasiga.
men men.. blir lite mer klirr i kassan..
Och nu är det klart, den 1 juni går jag över från kellys till procordia.
Känns väldigt bra. bra att jag gör nytta.
och att veta att man har en lön varje månad..
Är fram till sissta december.. men hoppas det blir längre efter det.

Mysig helg som sagt, verkligen mysig.
Spec lördag natt, helt underbart!

nej nu ska jag ta och sova..
försöka ta mig upp före 2 i dag.
tid att passa..

Pussar













Familjen Hedvall/Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0