Ensam...

Hemma efter ett jobb pass som gick snabbt.
inte så mycket att göra på min linje nu när de kör stora pajer.
Vart själv på linjen efter att ha varit fyra i packen.
VA nog lika bra, annars hade vi inte haft något alls att göra.
Allt flöt på som de skulle, underbart.
Alltid lika tråkigt att komma hem till en tom säng, får fan ta tummen ur röven
och ta körkort nu, om mina papper kan komma någon gång.
Sen är det ju att hitta någon som vill övningsköra med mig, kan bli svårt.
Men ska försöka, ska se vad jag kan lösa.
Blir borlänge nästa helg, fixa nytt pass, lee och jag ska utomlands ev, i sommar tror jag.
Börjar bli osäker om jag kan komma tillbaka till sverige med mitt pass.. :S
Lär bara ta reda på när vi är lediga och om de stämmer så man kan börja kolla.
och att min bikini kommigt då. anars är det ingen idé.

Nej om man ska lägga sig och sova i denna tråkiga miljö.

Natti på er säger jag då!





Min lilla Tingeling! skulle ha döpt henne till Diva i stället, men hennes personlighet är så Tingeling! Och Divig. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0