D-day

Ja i dag blire kanalkampen..
Känns verkligen skit kul att man är så här utvilad..not..
I går lyckades jag sova 2½ timme på dagen. sen sov jag inge mer..
I natt somnade jag runt 3 och vaknade kvart i 6.. :(
har legat och försökt att somna om men det går inte..
Blir och höra om man kan få sömntabletter, men vill inte ha de,
rädd för att jag inte ska kunna somna alls längre fram om jag onte äter de..
så vill jag inte ha.. undra om jag ska höra med nea.. om de dära tvättbjörns grejset
som hon hade, tror man strök de under näsan sen efter ett tag kunde man sova.. eller något sånt.
Ska fan ta det lugnt i dag med drickandet.. kan ha kul, men ska bli full ni behöver inte vara oroliga :D
Kom på ett problem.. om vi ska sitta i en båt i timmar, dricka öl.. då lär man ju bli jävligt pissnödig..
hur fan ska man lösa detta då?!
jaja får hålla sig :D
ser ut att bli regn. men men sånt man får räkna med.

Ska jag kolla att jag har med allt som ska med, antar att jag lär diska lite med så mamma bli lite glad när hon kommer hem i morgon..

Puss


who’s gonna put me to sleep at night when all these thoughts force me to write
in a world where we don’t have no one else i’m singing lullabies to myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0