Ägg

Att de ska vara så svårt att steka ägg.. =D
jävla stekpanna.. denns fel inte mitt. vet hur man gör.. :D
men vart bra till slut..

Varit iväg och hämtat tillbaka båten som vi hade i lördags.
plockade ihop lite efter vägen där så det inte såg allt för jävligt ut.
Funderar på om jag ska färga håret eller spara det tills
jag ska hjälpa nea med hennes. lika bra de.
sen behöcer jag någon som klipper till mitt löshår lite, så det inte ser så
tråkigt ut. höra lite med mika om hon kan ta sig en titt på ögräset sen =D

Jobb i natt, hela veckan, långvecka.. :( jobbigt
men får se det positivt, pengar.
Men hade velat ha de som förut måndag till fredag.
jaja, är som det är.
vart ingen anställning nu på procordia, blir längre fram hoppas vi.
Men funkar med kellys än i alla fall tycker jag.

Ska nog vila mig lite nu, varva ner lite..

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0