Sovigt

efter jobbet i morse så gick jag och lee runt saltvik. vå åkte först och hämtade astrid så hon fick
röra på sig lite, oah otto fick ligga inlindad i en filt innan för min jacka. mysigt värre.
kanske blir samma i morgon efter jobbet.
kör lite mjukstart med träningen men ska fortsätta.
har sovigt nästan fram tills nu, i alla fall till 7, så de vart nog ca 10 timmar i dag.
missade fikat med lee och kim, attans.
fick en batman logga av lee i går, gäller det bara att komma på vart jag ska sy fast den. :D
anmälde mig till vakna med the voice tävlingen i dag, väskor som de lottar ut nästa vecka.
är så bra sugen på den vita gucci väskan, hoppas hoppas. så det gäller att lyssna på dem nästa vecka totalt!!
nu har mina dvd filmer kommigt. :D hem till midgård :D IIIIIIIIIIIIIIIII!! :D

nu ska jag äta lite och sen göra mig i ordning.

bye.

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0