morgon

hemma.. känns lite konstigt..
förut fick jag svar, nu får jag inget.. de gör mig lite ledsen..och fundersam.
inge kul alls. men men, så kan det väl vara i bland.. men jag saknar dig så fruktansvärt...

ska iväg och simma med eve om ett tag. blir efter ok öppnar, så eve hinner varva ner
innan vi ska simma.. hehe slut på cigg, vet hur det själv är när snuset börjar ta slut.
tur att steffe fans på plats innan vi åkte ifrån jobbet.

Vi hade ju en kurs/utbildning om kemi och bakterier. vad som kan gömma sig om man inte städar
som man ska eller inte tänker på vissa saker eller glömmer.
i början känndes det som att man inte vill äta på vissa ställen eller vissa saker, eller om man skulle
göra det så skulle man gå in i kökert och leka gordon. :D

lee kom hem i går kväll, ska bli roligt att få höra hennes historier om london resan, passar bra på
natt rasterna.. :D

ska jag packa väskan för simningen.

bye

Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan va härligt att simma innan man ska nanna, lite avundjuk är jag:P Jo can ringa me, when jo have vaknat:) Puss!

2010-03-17 @ 07:55:52
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0