jo då

halloj.
sjukt att jag inte bloggar nu när jag har tillgång till internet och dator
varje dag.
väntar fortfarande på att arbetsförmedlingen ska höra av sig om en ny tid.
eller så skriver jag att jag hör av mig om jag behöver ungdomsstöd.
som det ser ut nu så behöver jag inget försen i slutet av april. kanske.
är då på procordia til sissta april fick jag höra i dag.
så då e det ju onödigt att vara på communicare och AF.
ska skriva till alla i dag, senare.
Marina har fått en babis, fick hon för precis en vecka sen, tisdagen den 2 / 3 -10 vid fyra tiden
på mogonen föddes lilla Juelina. 48 cm lång och 2680g.
hon e så himmla söööööt!!
hoppas verkligen att de kommer upp hit snart till dalarna så man får hålla prinsessan =D
snart ska jag nog sova, eller iaf spela lite först :D
få se om jag hittar något roligt spel som kan underhålla mig nu på morgonen en liten stund.

ha det bra alla, hoppas att ni får en underbar dag.



20
Juelina        2 / 3      Jonsson
10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0