Jhon Blund på besök..

Ännu ett jobb pass avklarat, går fort nu på nätterna..
har nog kommigt in i pizza-städnings-rytmen... äntligen..
På morgonen så var det asa skönt att göra piza deg och lyssna på bra musik.
synd bara att de var en massa hack i skivan.
men timmarna flyger iväg nu mera.
bara bra, bli det helg snabbare så man får träffa älsk <3<3<3 =D
Blir ju även Elmia till helgen med evelina, vad kort jag kommer att knäppa.
har lyckats få låna syrrans kamera.
Så det blir att ladda upp med batteriet.
Ska vara jobbig och knäppa kort på allt jag ser. :D
Marina kommer i morgon, längtar ihjäl mig!!
ska få träffa henne och lilla sessan Juelina :D
Mycket som händer i helgen. tur att det e lång helt.. underbart..
Lika bra att utnytja den, blir kort helg nästa helg..
sen blir det varannan lång varannan kort..
underbart!!

Tror jhon blund varit här och kasstat somn pulver på mig som fan.
Men surt att sova ensam, vill ju ligga bredvid älsk och somna, mys som fan!! <3

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0