"Jakt & Fiske"

åååå shit vad de händer saker på natten.
i natt vart de stopp i avloppet, åååh, men det gick ju bra i alla fall.
bortsätt från att en linje fick skummas om.

tittar nu på världens starkaste man.
såg på det i går med, så nu är jag fast.
hejjar så klart på sverige, johannes Årsjö.
hoppas de går bra för han.
men såg nu att de är från 2009, men det är spännande iaf, för jag vet inte vem som vinner =D
efter de blir det jakt och fiske =D min favo är med i dag.
ska vara med, sa de i går i alla fall, Ola. =D
han ska jaga kronhjort tror ja de var. Ska han sitta och viska. =D

nej god morgon säger jag till alla, men även god natt.
Ska sussa sött nu.

nattinuffsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0