Dröm

shit vad jag har sovigt, och vad jag har drömt.
var någonstans med en massa kompisar, som jag inte sett förut.
tror jag inte fick vara där för pappa elle något men han hitta mig.
alla började springa och gömma sig eller så.
pappa fick tag på mig men tappa mig.
och på något sätt hamnade jag i vattnet, vet inte om de var en motor till
en båt eller nå annat, men mina fötter vart avhuggna och ena benet.
låg jag där och flöt bakom en båt.
pappa letade fortfarande men gav upp.
flickorna som var med mig hjälpte mig upp och samlade ihop mina delar.
kom till en doktor som sydde ihop mig och ringde min mamma, lillasyster, Lee och hennes syster kim.
efter han sytt ihop mig började jag genast gå och vattna blommor. :S
Alla som hjälpt mig var borta, så jag började gå till de jobbet jag antagligen hade då.
var på nå lager och de började hända massa saker.
nån elak snubbe som tagit över allt och allas hundar och gjort de galna.
jag höll på med ett arbete, en balklänning gjord på sjöhästbubblor, som var till min lillasyster.
men nå konstiga saker till snubben hade ätit upp den.
Jag var arg jag grina jag skällde på han som faaan.

sen tror jag att jag vaknade..
de skumma när jag vakna när jag vände på mig å så var att
jag lyffte mina fötter jätte försiktigt, hade fortfarande i huvudet att
de var ju på sydda nyligen. =D
sjukt, drömmen var mycket sjukare än va jag skrev här.

undra vad man ska göra nu, skruva isär sängar.. räcker nog med en..
vill inte veta vad som finns under... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0