Borlänge

ja då sitte man i bilen på väg hem ifrån borlänge.
följt med Lee och hämtat hennes pass.
Mika gjorde oss sällis med.
vart lite grejer till lägenheten som jag snart flyttar in i.=D
längtar.
och självklart MC, måste verkligen hitta någon som man kan köpa
åt, tror inte jag orkar äta en gång i veckan.
Men nu har jag i alla fall 3 glas.
tror jag ska fråga mammas kille om han inte vill ha mc mat nästa vecka. =D
lillasyster säger nog inte heller nej. =D

Helgen vart lyckad, hade skit roligt i lördags.
och de vart sam jag skev, bakis.
men som tur var gick det över  ca 30 min innan jag skulle jobba. =D
nej hem och kolla igenom vad man har och vad som skulle behövas mer till
lägenheter.
Blir nog en vända efter jag flyttat in, ska ju leta tv också.

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0