Uppdatering

Jag var helt ute å cyklade!
Läste nyss det sissta blogginlägget jag skrev och såg vad jag hade
skrivigt om Angelica, den nya coachen på Communicare.
MEN!
Hon e så underbar! Verkligen super!
Glad att hon är här, känner jag mig mer motiverad att gå hit.

Ja, sofie tycker att jag borde uppdatera min blogg, jag med.
Men de är vad man ska skriva, sällan man har en dator till hands.
Har jag det är det på communicare eller hos Lars.
Här på Communicare så använder jag datorn till att söka jobb eller kolla
utbildningar också.
Hos Älsk så Spelar jag bara spel, offtast men söker jobb där med=D
Men ska skärpa mig med det, få se om det blir någon bättring.

Ringde Till ST Mikael skolan i mora i dag för att höra om deras 20 veckors utbildning
som jag är intresserad av,  Handel & Besöksnäring med inriktning Service.
De lät så glada och det var bara att skicka in ansökan...men...
Vansbro komun måste godkänna det först, för att jag ska plugga på en annan ort.
Så jag ringde nån tant och hon sa nej, vansbro komun betalar inte eller har inte råd, bla bla bla.
Skulle ringa en annan så kanske hon skulle kunna ordna det åt mig.
Väntar på att hon ska ringa mig, blir nog inte försen i morgon.. hoppas jag.
Måste in med ansökan nu i veckan.

Håll en tumme för mig ni som läser!

Ska leta vidare få se vad internet har att erbjuda denna måndag.
Hare gött!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kommunen här suger! Men det visste vi väl redan, undra vad de tänker med?

Ja visst lär vi det:D Jag ska kika hur mycket de kostar sen jävlar blir det maraton! :D

2010-01-11 @ 16:21:17
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0