Trött

Ingen bra start på dagen.
Efter att älsklingen skjusat hem mig tidigt på morgonen
så la jag mig för att snosa två timmar innan jag skulle göra mig
iordning för att gå till communicare.
Efter att ha varit hemma 30min så kände jag mig inte så bra.
Tänkte att en dusch skulle göra susen och att jag skulle bli piggare.
Nej
De vart nästan värre, jag ville ut ur duschen på en gång efter att
ha blött ner mig.
vart yr och kände mig svimmfärdig, började små vajja lite.
vart en snabb dusch och sen i sängen igen.
började skaka och fick magknip. kändes nästan ett tag som om
jag skulle spy. =S
Så de vart inge communicare i dag.

Mamma skulle test starta sin bil och ville köra den lite så den inte brakar ihop, lilla skrutt bil.
Så hon skjusade mig till Älsk.
Men han är ju inte hemma men han kommer snart.

väntar med iver på att de ska ringa ifrån Kelly services, vill veta hur jag ska göra.
Och att evelina ska ringa, i fall hon hade en lösning på hur jag skulle göra med pluggandet.

vi får se hur det går.
Nu ska jag ta det lite lugnt. iaf lite..

Bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0