Håll en tumme för mig

Allt på en gång..
I morgon bli allt klart.
Får jag jobbet och lägger undan pluggandet?
Får jag inte jobbet och pluggar i stället om det går för sig för komunerna?
Eller ska jag prova på båda?
Ja vi får då hoppas på jobbet i första hand.
Håll en tumme för mig i morgon, i dag å för den delen.

Ja, tordag. händer inte så mycket just nu..
Ska kika på om det har kommigt in mer jobb senare i dag.
Lär ju vara aktiv i sökandet nu när jag är med i arbetsförmedlingens
ungdomsgaranti eller vad de heter, så jag får in lite cash.. =D

I morgon ja, då bli det communicare och massa telefonsamtal då da.
kanske ska äta med lee å mika på det nya stället. Ja vi får se vad som händer.

Lekt med webcameran i dag, tagit lite foton..
Rolig cam pojken har.. =D

Ja mer vet jag väl inte vad jag ska skriva om.
Intervjuen i går gick bra, snabbt men känndes i alla fall oki =D
Kanon.

Nej nu ska jag nog ta och kolla lite jobb och lyssna på musik, blir väl att spela med antar jag.

BYE!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0