typiskt....

gillar inte när det e så hära..
grubblar å har mig om nätterna.
saker som jag vet att det inte är nått men
som dycker upp i alla fall.

denna vecka har jag haft mardrömmar.
tror det var natten till onsdag om jag inte har fel, ka ha varit natten
till måndag. sak samma.
var nått med att jag sov hos några och det kom in en gubbe genom fönstret.
de som jag var hos ledde bara ut han, han gjorde tudligen så.
sen brydde de sig inte om de mer, men jag var livrädd. så de hade en hund som vaktade fönstret
tillslut. då skällde den som fan och smet ut genom dörren jag höll i kopplet men lars som sov vaknade
å sa att jag skulle släppa, för ägaren till hunden var utan för,
ägaren var en gammal gumma som satt i en eldriven rullstol.
ute var det som en stor och hög altan som jag hade klivigt ut på, golvet såg ut å vara av glas
eller is. och på ett ställe var det ett hål där jag såg gubbe, gumman å hunden. gubbe ville bara skaka hand
med mig å tala om hur lyckligt lottad jag var, jag tog han i handen och det vart en drag kamp.
han försökte dra ner mig, jag försökte skrika på lars och hjälp men fick inte fram något ljud.
Då vaknade jag, grinade å gade världens panik. aldrig blivigt så av en dröm förut, kollade på klockan och
upptäckte att jag bara sovigt i 40 min.. usch..
gubben i drömmen såg ut som en ifrån skrot nisse trodde det var trollkarln först men ser nu att de var
han i fängeset.


hitta ingen bättre bild.


natten till fredagen så hade jag bara sovigt i 20 min, men det var någon som verkligen skrek hotfullt på
mig, jag kommer inte ihåg vad men han skrek verkligen, skit obehagligt,

i går kväll däckade jag typ vid 8, inte hänt på evigheter.
men vaknade såklart klarvaken 3...

mår betydligt mycket bättre i dag, inte mått så bra på hela veckan.
vet fortfarande inte vad de var.
ska ut  å gå med lee sen en liten vända.

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0