Super size me

har inte haft nå bättre för mig, va inget på tv i kväll tyckte jag så jag bestämde
mig för att se på super size me som går på 4an.
Och vem är det som är mär där då!?!?!
joooo, Morgan Spurlock.
Diggar verkligen den mannen, ända sen jag såg "where in the world is usama bin laden?"
han är så bra på något sätt.
Sitter själv å blir lite smått äcklad och irriterad på hur folk kan leva eller hur skolmaten ser
ut i USA, vidrigt.
hur mycket som har förändrats sen de började.

Har sagt de förut men säger det igen, ska börja dra ner eller sluta helt på vissa saker.
Äter jag på MC donalds så kan jag ta bort vissa saker som är onödigt.
men tur att de inte ser ut som de gör i USA.
Deras super size, urk!!!

jaja, ska kolla klart få se hur de går för han.

ha de!!



Morgan Spurlock - Where in the world is usaman bin laden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0