Överkörd

känns verkligen som om någon kört över mig med något på överkroppen.
armarna gör så ont upp till nacken, sen mår jag pyton med.
tur att jag inte ska jobba i natt. försöka bli bättre tills i morgon, då jag ska
vinna över ostmaskinen!!

snön bara öser ner verkligen, inge roligt för de som kör bil eller e ute och går.
va ute en sväng för att handla, såg verkligen inget, när jag kom tillbaka hittade jag knappt
spåren efter mig på gården. hoppas de ger sig snart, gillar verkligen inte detta.

tack vare ztv har jag upptäckt ett nytt band.
dock bara hört en låt än så länge. Rev Theory - far from over.
såå underbart bra lååt.
nöta ut den i kväll. eller bara ta det piano med disney channel i kväll.

hare!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grymt jävla heta och bra:D Tack Joz, dom är underbara!

2010-02-03 @ 16:46:31
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0