lägenhet

japp är på jakt på lägenhet.
i slutet på månaden så ser jag hur mycket jag får.
med lön och bidrag, men lär räkna lite för det kommer ju bli anorlunda månaden efter.
bytte ju jobb uppgift så de bli ju bara tre nätter i vecka, och så måste jag ta reda på
hur länge jag har det, annars blir det problem senare.
måste få vara i fred och flyga ut ur boet. =D
så mamma slipper mig och jag kan gå på toa på nätterna med lampan tänd. =D
och att mina grejer kommer ifrån farfar.
ska bli skönt och roligt om det går.
men det är ju det eller spara till körkort. vill ju ha körkort men vet inte hur länge jag
pallar att bo hos mamma. är ju inte bara på grund av natt besöken på toan.
vill ha eget.
mamma tro inte fel nu om du läser, älskar dig men behöver ta hand om mig själv mera.
svårt när jag bor hos dig som har hand om mig så mycket.
blir för bekväm.

har kommigt igång bra med att sticka mössor nu, nu när det inte behövs. =D
smarta ja. inne på min 3:e nu, ska ska göra en till sen till Em, kanske en till efter det.
beror på om det e någon som vill ha eller behöver. kan ju spara på de till hösten i stället.
men det e som en dråg för mig att sticka nu mera,.. :D

jobba senare i dag, ska jag ge gärnet och jobba på som fan för de jag har missat.
få se hur mycket den krånglar nu då. får jag ta!

bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0