vad?

ja.. det var ett tag sen jag bloggade..
vet inte om det är lathet eller att jag inte har haft något
att skriva om.
PUCKO!
Det har ju hänt mycket sen jag skrev sist, men har bara inte orkat.
inte tyckt att de varit så specielt att skriva om. bara starta datorn för att
skriva några rader.
Haft annat för mig.
Flyttat till lägenheten, hjälpt mamma att flytta samtidigt, varit i borlänge och handlat
till saker till lägenheten.
köpte ju en TV, weehoo vad länge jag hade den, ca 2 veckor sen slog åskan ner i den.
lämnat in den och ska få en ny. Gick inte att laga. gäller det bara att få in en dag att hämta den.
Var iväg till Kreta förra veckan, brände mig första dagen, inte kul!
vart inte så brun men va nöjd med de bruna jag fick.
självklart så lossar jag en jävla massa skin nu. så de jag vart nöjd med försvinner! =(
Ska ut i morgon och parta loss med sofie!

snart är denna vecka slut, bara en vecka kvar då på semestern.
känner att detta inlägg vart mer av ett gnäll-lägg än en uppdate.
Men så får det bli. fårse om jag kan skriva regelbundet nu.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0