Usch..

Snacka om att vara sur på sig själv...
Skulle gå upp vid ett tiden tänkte jag så jag kunde sola.
har för mig att det var målnigt ute när jag öppnade de små trötta
ögonen, säkert bara för att mamma sa att de skulle bli fult i dag.
ÅÅÅJ! Surt.
Vaknade med ett ryck ca halv fem åch kasta mig på telfonen och ringde andreas.
skulle höra om ledighet den 6-7 maj. han åter kommer.. tur att jag kom på det i sömnen
eller något.
Blir en promenad i alla fall i finvädret nu på kvällen.

usch att jag ska vara som jag är..
detta är jobbigt, vet att det kommer ta en tid men jag tror
inte att jag kommer att klara det.
Finns så mycket som jag kommer bli ledsen över om jag stannar kvar.
Men nu verkar det som jag har en chans att få fast.
vet inte vad jag ska göra!!!

jaja.. får försöka spela tuff ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0