Torsdag, äntligen!!

Såå underbart, sissta natten denna vecka avklarad, blir ett kort pass i kväll sen är det helg!!!
Längtar tills jag vaknar, ska jag käka lunch med lena å familjen!!
TRäffa sessan äntligen..
drömde ju så himmla konstigt i går..
att jag födde ett barn, en lite liten skit, en flicka som jag döpte till london..
tre månader gick typ och jag fick en till, lite större och kom då på att jag redan hade
en, london.. men hon levde fast jag inte hade amat henne.. så de var bara å säta sig med
en på vardera sida..
konstigt, och så kom jag på nu att de var en massa labyrinter med och stegar.. mysko..
Blir nog att köpa mig en bra dröm bok, eller höra med susanne om hon har någon bra eller om hon kan..
Lär undersökas.

Sitter och tittar på Lilla jönssonligan - cornflakeskuppen den e ju för underbar!!
Skönt att somna till än de vanliga..:D
fast man kan ju alla repliker, men fan det e roligt ändå :D

I kväll bär det av till äppelbo, underbart längtat som fan fast det bara gått ca 3-4 dagar sen vi sågs..
Ska ringa en massa samtal i dag oxå, höra med körskolan hur man kan lägga upp betalningen, om det inte
är omöjligt. och till vansbro hem å tala om att de kan lägga till flera sök ställen på min profil.
längtar tills jag får lägenhet, har fått reda på att jag får låna anders soffa. kanoners.
ska bara flörta till mig mammas TV, får se hur det går..

Nej nu ska jag sova lite.. har det bra.. tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0