Tarot

Vart och tänka när jag gjorde deg i morse att de var länge sen
jag var in på en tarot sida.. kasnke ni tycker jag är fjantig.
men de är lite coolt, spec när man gör det på riktigt.

http://www.spadom.se/keltiskakorset.htm


ska fokusera på en fråga eller känsla eller något sen kommer det splumpmässiga kort.
jag tycker att de är frän.
gjorde ett, eller många men gjorde i alla fall "keltiska korset", där kommer det 10 kort och jag fastnade för ett.

Du själv:

Sju i bägare visar på val och möjligheter. Kortet visar på drömmar och illusioner, att bygga luftslott. Tankarna och fantasierna kanske inte är forankrade i verkligheter utan kommer tillslut att krossas. Detta kort länkat till djävulen och månen som står för illusioner och frestelser.

det stämmer, jag har byggt ett luftslott för min framtid.. bygger rätt många men ja..

sen gjorde jag "finn ditt kraftdjut"
blev giraffen.... :/

Giraff: Att kunna se långt in i framtiden, kommunikation, intuition, att nå dit andra inte når.

vart lite besviken först när jag såg att de vart de, men med förklaringen så var de okay =D

sidan tycker jag iaf är bra.. men man ska ju inte göra samma spådom flera gånger utan en gång räcker och sen vänta ett år eller så.. försöka lägga på minnet, kommer inte jag ihåg vad de vart sisst nå..:/
ska höra med pappas sussi om hon kan spå mig påriktigt nästa gång jag träffar henne..
skulle vara väldigt spännande..

antar att jag måste sova nu.. om det går..
vet att så fort jag gör det så ringer vansbro hem, men det är bara positivt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0