Seg i bollen

Ja känner mig en aning seg, brukar vara på topp på jobbet.
de går fort också, men i dag kände jag att jag inte hade några krafter alls.
sjukt, måste bygga upp musklerna nu!!
Får hoppas det går bättre i natt ifrån min sida.
Träningsväek i magen efter i går, sjukt.. så i dag får jag inte använda "slidern" tycker
mamma, så jag ska lyssna på henne och köra armarna i dag bara och ryggen.
Blir att simma innan jag gör det, väntar på att det ska öppna och att evve ska sluta sitt pass.
Sen blir det sova, inte så länge. ställa klockan och kolla om vädret ser lovande ut.
Då blir det att sitta på balkongen och lapa soooool.. :D
Ringa andreas och höra om ledighet och att de på jobbet är ok med det.
Längtar längtar =D hoppas bara att det finn platser kvar nu till mig å fröknarna Zsuppán!
Måste sysselsätta mig med en massa saker nu.. annars går det bara inte!

Nej sträcka på mig lite i sängen tror jag innan simmningen!

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0