Lägenhet

fan vilket telefon samtal man fick innan jobbet.
först vart man rädd, sen äcklad.. jävla idiot!

trött som satan nu.. men kan iaf inte sova.
suttigt och diskuterat med mamma om vad jag kan ta till
min lägenhet sen.. vet att jag får en vir hylla och svarta hörnskåpet.
håller på att fjäska till mig silver tvn..
men mamma tycker jag kan köpa mig en egen... funderar påt..
fyll i almenackan min om när jag är ledig och inte ledig, lillebors student, sofias bal.
ooo mycket på nu de två kommande månaderna..
sitter och tittar på Red bull X - fighters på tv4 sport...
ser helt underbart ut de som de gör, fan att de vågar.
skulle vara kul å testa :D hehehe sätter nog ett hopp på en gång tror inte ni det? =D

nej sängen nu... Drömma om mitt luftslott

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0