Jobb

Sitter och tittar efter nytt jobb. funderar på att skriva en rad till angelica
och fråga om hon har några bra tipps på jobb utomlands.
komma bort här i från känner jag.
Men tror jag ska ta körkort först så de bli inte än försen efter sommaren i alla fall.. :(
Annars skiter jag i det, jobbar borta 1 år och kommer hem å tar körkort då.
Men frågan är om man vill komma hem till sverige, kanske smartast att ta först.
Men kan ju skriva och fråga henne så man har några sidor. =)
Har skickat efter hårförlängning med lite grejer till.
Min parfym har kommigt i dag, väntar på att erik och sofia ska följa med och hämta den =D
sen blir det optikern, så jag kan skicka in mina körkorts papper så jag kan få köra :D

Sen bli det jobb i kväll och mys med syrran.. ska bli trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0