Trött

Är så himmla trött men har inte kunnat sova nu på två nätter.
fast jag gått upp vid 8 tiden.
Har inte sommnat försen 3 tiden på nätterna.
Har varit på arbetsförmedlingen och lite möten nu i två dagar.
När klockan närmar sig 2 har jag sån stor lust att lägga mig och sova.
för jag inget har att göra.
Och för att jag e små trött då. Men sysselsätter mig med lite saker.
I går kom jag på en ideé om att göra rosa slingor i håret. misslyckades.
Hela mitt hår är rosa nu, inte direkt vad jag hade tänkt. =(
Men fick tiden att gå i alla fall.
Hoppas jag får sova i natt, det tror jag nog. Ska ju sova med älsklingen.
Är det som saknas när jag är hemma i vansbro.

Blir film och mys i kväll hoppas jag, älsklingen ska på älgjakt nu i en vecka.
Så han åker i morgon. kommer sakna han.
kommer att bli rastlös dessa dagar.
Undra om jag ska fixa garn och sticka mig ett par mysiga vantar, eller laga
alla mina kläder som det är något fel på.
Så man itne tröttnar ut mamma.
Umgås med Lee någon dag om hon inte har fullt upp. Åka till Nea och toka.
Skriva en BOK kanske. =D neeeeeeeeeeeeeee. =D

Nu ska jag lägga mig under filten och värma mig lite.
Vänta på att älsk ska komma tillbaka, ute och fixar saker för veckan.

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0