Inlåst

Satt och kollade på inlåst på tv4 i går med lars.
Var ganska intresant. Men hur de iaf en kunde betesig som
han gjorde mot sin mamma, de fattar jag inte.
Jag hade inte accepterat de om jag var hans mamma.
En av ungdomarna hoppade av efter en natt. om de ens var de.
sen var en till på väg att hoppa av men stannade.
Tycker att om de har gått med på de frivilligt eller vad de nu har gjort.
så ska de stanna där i de 12 dagarna, och inte hoppa av.
Men de kanske hade knäckt dom då..

Är så trött på media market, att de inte kan svara på mejlen.
verkligen inte servisemind, spela roll om jag e oartig och grinig.
men de tycker jag att de ska förstå om man måste lämna in mobilen
direkt efter man fått tillbaka den. väldigt väldigt dålig stil.
få se om de svarar på de jag skickade i dag.
annars kan jag bli grinig, mer än vad jag är på dem.
då skriver jag till plus :D:D

Nej ska sätta mig å små spela lite nu.
ses.


Kommentarer
Postat av: Nea

Inlåst e skitbra! Å mammas pojkar.. :P

2009-11-03 @ 16:23:19
URL: http://neastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0