Hypokondriker

jag tror jag e hypokondriker, av medel grad.
så fort de gör ont någon stans, tex knät, de sticker eller nått så tror jag att
det är en infektion och att jag måste amputera benet eller nått.
Eller att migränen jag har ibland egentligen är en tumör.
hehe låter fjantigt när jag tänker/skriver om det.
Sökt jobb i tomteland, suttigt och svarat på några frågor de skickat.
inte riktigt klar, funderar fortfarande på några frågor.
Bara mima går med på eller om de nu går att jag bor hos henne under helgerna
då jag jobbar om jag får jobb. skulle vara roligt.
tar ju sammtidigt om hennes katter då också.
Sitter och väntar på älsklingen, spelar bandy.
få se vad vi ska hitta på i kväll, tror vi ska se den nya tarantino filmen som vi
har försökt att se hela veckan.
Han har varit så trött nu efter han jobbat, så de har blivig "planet earth" serien i stället, tror den heter så.
Men blir nog tarantino i kväll.
I morgon blir det i alla fall en vända till rättvik med lee & co, marknad. Senare på kvällen
äre Dido som gäller. Det är i alla fall spikat.

Hare gött alla


Glöm inte bältet i bilen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0