Höst och drömmar...

Hösten är den vackraste årstiden, just nu. om nån månad så är det nog vintern som är det.
Men hösten är speciel, många fina färger, blåser lite kallt men det gör inget.
Det är så himmla mysigt.
Skulle vilja ut och gå, men har jackan hos mamma, är ju liksom i äppelbo. Ingen att gå med heller.
Får sitta här och dricka mitt kaffe innan jag kommer på vad jag ska göra i dag..
Tjaffsa med media market kanske..
Fick tillbaka min mobil i onsdags förra veckan. mobilen funkade bra, tillsdagen efter då han var
som han var när jag lämnade in den.. andra gången jag lämnade in den då..
vill ju ha pengarna tillbaka, skit telefon, men jag måste ha lämnat in den 3 gånger innan jag kan få pengarna
tillbaka.. spelar det någon roll då? den kommer krångla lika mycket iaf om jag lämnar in den igen..
De verkar inte fixa dem eller så.
jaja skit samma, min gammla samsung funkar skit bra, fast jag har kastat den i golvet, sprack lite men fan funakar. Ericsson har jag varken kastat eller tappat..

tjing på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0