Teenage Dirtbag

Såg en film i går, teenage dirtbag.
Fan vilken film.
Gillade den verkligen. se den tycker jag.

Ja ännu en av dessa underbara dagar framför datorn på communicare.. =/
Få se hur länge jag sitter i dag, har så fruktansvärt ont i nacken, än..
verkar inte vilja gå över nå. Få se om jag får sno lite mer salva som sofie hade.
funkade någelunda i alla fall.
Ska kolla alla mina sidor om det kommit något nytt efter 1 dag, vilket jag tvivlar på.
Dessa jävla datorer kan man ju inte spela spel på.. GHAA!!! =D
inte ens små spelsidor.. blir fan å ladda ner de som fattas snart tror jag.
Är inte min dator så.. ja =D

Nej om man ska göra något vettigt.

Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0