Onsdag

Seg som fan var jag på morgon men kom upp och in i duschen tillslut.
Ivg till triangeln och jobba, fick jobba 6 timmar i alla fall. inte illa pinkat.
Barnen är så underbart söta. Fick höra av en att jag luktade gott :)
När jag skulle gå är ifrån var det en söt unge, Zeb, som frågade vart jag skulle.

- Jag ska å hem.
* Ska du, Jag kommer att sakna dig.
- Men vad gullig du är, tack =D
* Fast inte nu, hej då!!


Helt underbar! =)
Gick sedan till det andra dagiset bakom VUC, mossebo, och fråade i fall de behövde
vikarier och att jag anmäle mig gärna. Få se om de hör av sig. Skulle vara kul.

Gick efter det medans jag var ute och påkläd runt saltvik med sofie,
Pratade lite också, eller jag svammlade/pratade hela tiden. Pratkvarn.
Fick världens chock när jag kom hem, fick inte upp kylskåpet, något var fel..
Men vad.
Jo, mamma har fått ett nytt =D där varproblemet. Men det är stort fint och funkar bra =D

Sitter nu i äppelbo, skickat iväg lite Cv till Dollarstore och ÖB. få se om de hör av sig längre fram.
OCH, jag har skrivigt ännu engång till Media Market angående min mobil.
fick tillbaka den i fredags, nytt fel igen.
Blir 4:e gången jag skickar in den nu på lagning om jag ska det, vill fan ha pengarna för den, eller
om det går en ny mobil i samma pris klass. INTE en ny likadan, aldrig.

Ska jag krypa ner i sängen med Älsk snart! <3

Ha det bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0