Musik

Fy fan vad bra att musik finns!
vad skulle man göra utand den?
Tänk, att varje dag har något med musik att göra.
Det finns låtar som får dig att tänka tillbaka på de
lyckligaste stunderna i ditt liv.
Och även de mindre lyckliga.
Ett minne du aldrig glömmer på grund av en låt.
En person som du tänker på, vad ni har haft tillsammans och
alla de andra låtarna under den perioden.
Vad gjorde man? Vad hände?
Så grymt skönt att lyssna på musik när man är nere och ledsen.
Och arg, har måga låtar jag lyssnar på när jag är arg.
Men det är sällan nuförtiden som jag lyssnar på musik.
kan vara att jag inte vill bli påmind om vissa tiden, eller att jag har glömt
det bästa låtarna som lockar fram de glada innom mig.
Det är inte bra, mer låtar som får en på bra humör

Inga flera svackor för mig, får fan vara slut med det.


"Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right


Kommentarer
Postat av: Sofie

När jag hör vissa låtar tänker jag tillbaka på Sofies och Jossans bästa tid, på rosa moln svävar jag omkring och njuter av alla vackrating och tänker aldrig mer komma ner jag tänker stanna här. När jag saknar den tiden som mest så går jag och nynnar på den och jag får tillbaka en massa minnen och bara skrattar:D

2009-11-25 @ 23:24:59
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0