Gissla

Ja känner mig lite som en gissla, men är inte ensam.
Sitter just nu på Communicare, Haft morgon möte och registrerat mig
på endel sidor och sökt jobb. Men nu börjar jag bli en aning tröt och hungrig.
Men.
Vi får inte gå..
Har nämligen besök utan en ifrån arbetsförmedlingen här. som sitter på kontoret
med Ingela.
Är väl för att gå igenom alla som är här att vi gör det vi ska göra.
Men måste vi vara kvar när vi har gjort de vi ska och inget har att göra.
Går man in och stör henne blir hon väl bannad på en.
jaja. drar nog snart i alla fal, orka vara kvar här..

Få se vad som händer i helgen da.
ingen aning, ska iaf hjälpa pappa med att packa ihop
saker inför flytten. tror jag i alla fall.
Han ahr bestämt det men inte frågat. väntar tills han ringer.
Ska i alla fall till farfar i dag och själv plocka ihop saker.
Kolla lite på bagageluckan som ligger i garaget, ska lackas och monteras
på farfars bil. blir nog roligt. Något att göra i alla fal.

Bye, får se om vi höres mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0