Yepp yepp...

Ja hur länge kunde jag hålla mig ifrån att starta en ny blogg da?
Inte så värst länge, dumt att jag tog bort den.
Men kändes onödigt tyckte jag att ha en blogg och aldrig skrev i den.
Men hade ju som en lina i fall jag behövde skriva av mig, som nu.
Och det e faktist skönt att få skriva av sig i bland.
Skit samma om någon läser den. får i alla fall sriva av mig.
Försöka klura ut en ny design till denna, som vanligt blir det bror min som hjälper mig.

Ja, anledningen till att jag startade upp en blogg igen och just nu är för
att jag är en aning besviken.
Besviken på sånna som man berättar saker till i förtroende. och inte vill att de ska komma ut.
Har hänt mig nu, visst kankske bara e en liten skit sak.. MEN!
Det kunde ha varit något jag berättade och som jag inte ville skulle komma ut.
Nånting som jag inte vill att alla ska veta.
Tycker att det är väldigt dålig stil.
Säg vad du vill men jag tycker då fan det!


Vart en liten kortis just nu.
Hade egentligen velat gå ut och gå av mig.
Men som vädret är nu så... näää..

Ha de gött alla, ska försöka skriva lika ofta som
jag typ gjorde i görjan av min förra blogg.

C ya!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi måste ta och ses någon dag gumman. Vet att du inte har så mkt tid men skulle verkligen vara roligt. Hoppas att du blir på lite bättre humör också, jobbigt när folk inte förstår <3

2009-07-24 @ 12:12:13
URL: http://rutevelinamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0