kvällen

Vart ingen resa i dag dock.
Men i morgon ser det ut att blien.
Min fasters man christer ringde i dag och efterlyste oss.
Kusin sara hade tydligen bakat rulltårta för att vi skulle komma.
Men få se i morgon hur det blir.
Alla ska tydligen åka till borlänge.
Faster med familj och farfar, mamma med syster nea och mormor..
också jag och lars.
Christer förslog att vi skulle mötas på kupolen och fika.
Men jag vet inte, ingen lust att fika på kupolen.
Åker när vi vaknar i morgon till skillnad till alla de andra.

Tagit det lugnt i dag som alla andra dagar.
Eller jag har väl städat åt farfar som jag alltid får göra när
jag kommer hem dit.
Inget emot att hjälpa farfar. men de andra kan städa lite de
som de drar fram..
orkar inte.
Kläder försvinner för mig oxå, antingen har jag förlagt de någon stans.
Men jag städar å städar men hittar de fan inte..
Jaja dyker väl upp snart så småning om .

Hare gött alla sov gott, ska jag göra ;)

C ya!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt senaste inlägg handlar bara om tips om t.ex håret :) det finns tre enkla tips och är du intresserad checka in min blogg :)<3

2009-07-30 @ 13:06:15
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0