Film Och Kaffe

Sitter och tittar på The Game Plan igen.
Men med pappa och faster.
E fan seg på att dricka upp kaffe, blir ju kallt.

Fick i jomin medecin i natt, hade hoppats ge han
i dag när jag hade vaknat.
Men han var sur för att han inte fick gå ut så han sket i badkaret.
Då vart fassan arg och släppte ut han, dumt gjort tycker jag.
Vad mer kunde han göra, han hade ju redan skitigt.
kunde han vara inne tills jag vaknade vid 12 och ge han medecin igen.
Ja ja, få se om de klarar av att ge han de i helen om jag inte är hemma.

Astrid kommer i dag =D
ska passa henne hela helgen.
ska bli så roligt, busa och massa lek. =D

Sitter nu och väntar på att kusin Sara ska komma.
Inte bara Sara, sofie och crister med.
Sara har kört upp i dag. ska bli spännande och se
om hon har klarat de.
Hemmligt än om hon har klarat de.
Få se om vi snor pappas volvo på en raggar vända sen. =D

C ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0