Borlänge/Ärtberget

Då var det avklarat.
Äntligen efter ca 2 månader har den blivigt
inlämnad.
Bara vänta tills den är klar..
Fast känns ändå onödigt, vad ska jag ha den till när jag får tillbaka den.
Pappa har ju i alla fall sagt upp bredbandet från sissta aug. =/
Surt som fan..

Borlänge ja, käkade på donken så älsklingen kunde få sig
ett coca cola glas, ett rosa dock =D
På väg hem så åkte vi till min faster som har sin stuga i ärtberget..
kom dit ca 19:40 tror jag..
Fikade och snackade massa skit typ.
Spelade kort, vart chicago och plump.. gick inge vidare.
Christer, fasters man, den jäveln vann båda spelen..
Hum, får ta revange sen nån gång.
Det öste verkligen ner regn när vi skulle åka hem..
Fick sova kvar där om vi ville, men tror att big brother lockade mer.
Men vi kom fram till äppelbo till slut.

Kaffe och macka när vi kom hit, tittade på big brother.
Han med ett program.
Nu ska vi se på Halloween 20 år senare..
Sen blire sängen om vi inte hittar något annat på tv..

Natti natt alla!!
C ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0