Är så glad..

Sjuk är jag, men det är inte de jag är glad för.
Utan jag är glad för min tremänning Marina.
som är i 7 veckan!!!
Hon är gravid om ni inte förstod det!!
Gud va glad jag vart och stum när jag fick sms:et där
det stod "ja"
Ringde henne en signal, snål som jag är.
Och fick höra det av henne, proverna var positiv.
Hon och Henke bestämde sig i går för att behålla det.
Gu jag är så himmla glad för eran skulle!!
Längtar som fan redan tills den lilla tittar ut..
Har jag någon att leka med =D=D
hih^^

Blir att återgå till soffan

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas att allt är bra med dig idag ♥

2009-08-01 @ 00:03:53
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0