Sommar med göran

Har varit på bio med Lee och syster Nea.
Sommar med göran såg vi.
Fan skrattade under hela filmen.
gillade den verkligen- =D
Men, jag stör mig som satan på bion i vansbro.
De som har hand om den tycker jag borde bli bättr..
de senaste jag har varit på nu så blir det alltid att kamerna står snett.
de stör som fan. och sen när bilden blir suddig i ca 3 min..
åå vad jag kokar då.. Värligt irriterande..

åkte med lee till dala-sågen efteråt och gick sen ner på byn med astrid-
en promenix..
när vi kom till kyrkogården så gick vi runt och kollade lite.
Hittade carros grav. väldigt fin sten, format som ett hjärta som ligger i
två händer. väldigt fin.
gick runt saltvik och sen tillbaka till dala-sågen.
skönt ute var det med, massa paddor :S

nu sitter vi hemm hos lars, alla tre flickor.
kollar på big brother. =D

Hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0