Byggare Jossan

Va ett tag sen, inte orkat skriva eller inte haft något att skriva om.
Men nu har jag lite i alla fall.

Lena och krister ska flytta in i Majts hus.
Majt flyttade till lägenhet, lättare att hålla reda på och inte
så dyrt för henne.
Så det är mycket som sak göras i huset.
Tror de sak göra om alla rum.
Just nu är det köket och vardags rummet som ska bli klart först.
I mitten på September så ska de båda rummena tapetseras så allt måste vara
klart då.
Så jag har fått i uppdrag under veckan nu att måla lister, dörrkarm, dörr, element och fönster lister.
Gjorde lite granna i går, målade lite list och dörr.
kom på efter jag börjat måla att de kanske inte var så smart att måla så sent.
Vart ju lite mörkt ute och har inte så många lampor så jag ser vart jag målar.
Men det ska ju målas en gång till så det blir skit bra. XD
skrapa lite tapeter i morgon och måla elementea. =D
Ska nog be farfar om en lampa att ha så jag ser när det bli mörk.

Älsklingen har slut på semester nu. =(
Stackarn..
Vart pigg som en lärka efter att ha väckt han nu på morgonen.
Ingen idee att somna om kände ja. så jag gick upp.
Tittade på Toon disney medans den kanalen finns, ska ju slå
ihop toon dinsey och jetix, ny kanal Disney XD.
Totalt värdelöst om ni frågar mig..
Toon disney är ju den bästa kanalen, gammla disney serier.
Ser på House of babies nu.
Får se vad man ska hitta på i dag.

Ha det gött!!
bilder under bygget kommer kanske senare, ska försöka lura dit nea och fota. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0