2009 MTV Video Music Awards

Japp nu är det dags snart igen då da.
Mtv video music awards.
Som vanligt när man sitter och tittar och ser vilka
som vinner och man inte tycker att det verkligen inte var rätt.
Att man själv inte hade valt den videon/bandet.
Men du kan få din röst hörd, på sätt och vis.
Bli medlem på den här sidan och rösta på de videos du tycker förtjänar att vinna.
Tippsa kompisar.

Röstade såklart på Pink - So What i kategorin Best Female video.
Och i kategorin Breakthrough video vart det Bat for Lashes - Daniel.
riktigt skön video av de som va nomenerade.
Mer tänker jag inte dela med mig om vad jag röstat på.

Sitter nu och funderar på vad älsk tog vägen =/
Han försvan med någon, borta länge nu. =S
Han dyker nog upp snart, hoppas jag....
Får roa mog med Girls Of The Playboy Mansion Maratonet som går på kanal E!

Höres!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0